Start > Podstawy > Zadania
Jest w ogromnym stopniu zależna od zadań, one ją opowiadają i zmieniają. Zobacz, jak się prezentuje przed premierą.
To jedne z potencjalnych nagród za wykonanie co ważniejszych zadań czy konkretnej ich liczby. Dowiedz się więcej.
Wstęp
Diablo 3 podzielone jest na akty (prawdopodobnie cztery), tak jak prequel. Całkiem możliwe jest również, że graczy czeka replika schematu: 1. akt - trawiaste obszary, 2. akt - pustynia, 3. akt - dżungla.
Dla kontrastu za to, niektóre z wykonywanych zadań będą powtarzalne i losowe. Zadania główne, które popychają fabułę do przodu, dalej będzie można tylko raz wykonać (dla danego poziomu trudności), ale przemierzając różne lokacje gracz natrafi na kilka losowych i mniej angażujących zadanek. Za każdym odwiedzeniem obszaru będą one inne.
Pierwszy akt ma spowijać tajemnica - coś zwłowrogiego nawiedza region Tristram, a nasilenie działań potworów w całym Sanktuarium rodzi niepewność i zamieszanie. Pojawia się również mroczny kult i jego makabryczne obrządki. Gracz najpewniej będzie musiał stawić temu wszystkiemu czoła na drodze wykonywania zadań. Początkującym miastem ma być Nowe Tristram i wygląda na to, że ponownie zwiedzimy Zachodnie Królestwa.
Drugi akt z kolei to część gry, w której napotkamy Pana Kłamstw, Beliala, jednego z demonów, które wypędziły niegdyś Diablo i jego braci do świata Sanktuarium. Cały akt ma być pełen intrygi i podstępu, a zwiedzane przez nas lokacje mają należeć do Pustyni Aranoch.
Motywy dla pozostałych aktów są na razie nieznane, ale w grze ma pojawić się również Azmodan.
Przykłady
Całe piękno pobocznych zadań polega na ich nieznacznej długości i losowości. Mordując potwory w lokacji gracze mogą natknąć się na postać, która skora jest do powierzenia im mniejszego zadania. Może to być ochrona karawany, eskorta ważnej osobistości, znalezienie konkretnego przedmiotu w obszarze lub inna skromna misja.
W demie na BlizzConie 2008 gracz mógł ocalić przed śmiercią żołnierza i pomóc mu dotrzeć do jego oddziału nieco głębiej w lochach. Jeszcze prostszym było zadanie wykonywane dla ducha dziewczynki, płaczącego za zgubioną lalką. Tę można było znaleźć w stosunkowo pobliskiej skrzyni i oddać (martwej) właścicielce.
Demo BlizzConu z 2009 roku pozwalało na uratowanie przywiązanej do stosu dziewczynie, zabicie dla nagrody zbiegłego banity, czy też eskortę łowcy skarbów wgłąb grobowca.
Beta z 2011 roku pozwalała na podróż wraz z Leah do obozowiska wiedźmy Adrii, obronę miasta przed hordą demonów oraz na wyprawę do siedziby króla Leorika celem go zabicia.
autor: sinned