Start > Podstawy > Umiejętności > Łowca Demonów
Kalkulator umiejętności: tutaj. O korzystaniu z umiejętności: tutaj. O Łowcy Demonów: tutaj.
Poniższe dane są zgodne z wersją gry: 0.3.0.7318.BETA. Zmienne efektów kamieni runicznych niedostępne.
Umiejętności aktywne - ofensywa
Koszt: 15 nienawiści
Wymagany poziom: 1
Wystrzeliwujesz strzałę nasyconą magią, która wyszukuje celów, zadaje 140% obrażeń broni i ma 50% szansy na przeszycie wroga.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Podpalasz strzałę, tak by zadawała ? dodatkowych obrażeń broni jako obrażenia od ognia w czasie ? sekund.
Indygo - Jeśli strzała pomyślnie przeszyje pierwszy cel, rozszczepia się na ? strzały.
Obsydianowy - Każde kolejne przeszycie strzałą zwiększa jej obrażenia o ?.
Złoty - Szansa na przeszycie celów zwiększona o ?.
Alabastrowy - Trafienia krytyczne rozsadzają kości celu eksplozją, która zadaje ? obrażeń broni wrogom w tym obszarze.
Koszt: 8 dyscypliny
Wymagany poziom: 1
Rozkładasz na ziemi kolczatkę, która włącza się kiedy nadciąga wróg. Kolczatka spowalnia ruchy wrogów w zasięgu 12 metrów o 50%. Pułapka istnieje 12 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Wrogowie w polu działania otrzymują dodatkowo ? obrażeń broni na sekundę.
Indygo - Spowolnienie zwiększone do ?.
Obsydianowy - Wrogowie w polu działania zadają o ? mniej obrażeń.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? dyscypliny.
Alabastrowy - Pole działania wzmacnia cię, tak że otrzymujesz dodatkowe ? szansy na trafienie krytyczne wszystkimi atakami.
Koszt: 15 nienawiści
Wymagany poziom: 2
Wypuszczasz klejącą substancję, która zadaje 130% obrażeń broni i spętuje do 2 wrogów, spowalniając ich ruchy o 50% na 2 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Czas spowolnienia wydłużony do ? sekund.
Indygo - Trafiasz w maksymalnie ? celów.
Obsydianowy - Uderzasz ładunkami elektrycznymi, które zadają dodatkowe ? obrażeń w czasie ? sekund.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? nienawiści.
Alabastrowy - Zyskujesz ? zadanych obrażeń jako życie.
Koszt: 5 nienawiści i 4 dyscypliny przy przewrocie
Wymagany poziom: 3
Strzelasz, zadając 135% obrażeń broni. Jeśli wróg jest blisko ciebie, wykonujesz przewrót na 15 metrów do tyłu.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Strzelasz eksplodującymi pociskami, które zadają dodatkowo ? obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów od głównego celu.
Indygo - Strzelasz pod szerszym kątem, trafiając maksymalnie ? celów i zadając po ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Zadajesz ? obrażeń broni jako obrażenia od trucizn. Ilekroć przewrót w tył jest aktywowany, pozostawiasz po sobie trującą bombę, które eksploduje po ? sekundach, zadając ? obrażeń broni jako obrażenia od trucizn w zasięgu ? metrów.
Złoty - Zadajesz ? obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Koszt przewrotu w tyłu zmniejszony do ?.
Alabastrowy - Dystans przewrotu w tył zwiększony o ? metrów.
Koszt: 10 nienawiści
Wymagany poziom: 4
Rzucasz nożami w piruecie, zadając 2-3 obrażeń wszystkim wrogom w zasięgu 10 metrów od ciebie. Twoje noże spowalniają również ruchy wrogów o 35% na 4 sekundy.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zasięg zwiększony do ? metrów, zadajesz ? obrażeń.
Indygo - Rzucasz nożami o dalekim zasięgu, które zadają ? obrażeń broni maksymalnie ? dodatkowym celom.
Obsydianowy - Nasycasz swoje noże, tak by miały ? szansy na ogłuszenie wrogów na ? sekund.
Złoty - Spowolnienie zwiększone do ? na czas ? sekund.
Alabastrowy - Zamiast rzucać nożami natychmiast, sprawiasz, że noże wystrzelą automatycznie, zadając ? obrażeń fizycznych wszystkim wrogom, jeśli wróg zada ci obrażenia przez następne ? sekund.
Koszt: 20 nienawiści
Wymagany poziom: 5
Wystrzeliwujesz eksplodującego bolasa, która spętuje cel. Po 1 sekundzie bolas wybucha, zadając 120% obrażeń broni jako obrażenia od ognia celowi i dodatkowe 90% obrażeń broni jako obrażenia od ognia wszystkim celom w zasięgu 7 metrów.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zasięg eksplozji zwiększony do ? metrów.
Indygo - Wystrzeliwujesz ? zatrutych bolasów, które zadają po ? obrażeń broni. Bolasy nie eksplodują już obrażeniami obszarowymi.
Obsydianowy - Bolas przy eksplozji zadaje ? obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic i ma ? szansy na ogłuszenie celu na ? sekund.
Złoty - Masz ? szansy na odzyskanie ? dyscypliny po eksplozji bolasa.
Alabastrowy - Wzmacnia bolasa by zadawał ? obrażeń broni jako obrażenia od tajemnej energii oraz dodatkowe ? obrażeń broni wszystkim innym celom w zasięgu ? metrów, ale opóźnia eksplozję do ? sekund po trafieniu.
Koszt: 10 dyscypliny
Wymagany poziom: 6
Koziołkujesz akrobatycznie przez 35 metrów.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Podpalasz ścieżkę, przez którą przeskakujesz, zadając ? obrażeń broni wrogom, którzy się na niej znajdują.
Indygo - Zwiększa dystans Odskoku o ? metrów.
Obsydianowy - Podczas Odskoku wystrzeliwujesz pociski, zadając ? obrażeń broni pobliskim celom.
Złoty - Po użyciu Odskoku, twój następny Odskok w przeciągu ? sekund będzie miał o ? obniżony koszt dyscypliny.
Alabastrowy - Wszyscy wrogowie w zasięgu ? metrów od miejsca docelowego są odrzuceni do tyłu i ogłuszeni na ? sekund.
Koszt: 30 nienawiści
Wymagany poziom: 7
Rzucasz trzema granatami, które wybuchają za 9-15 obrażeń od ognia.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Rzucasz granatami z trującym gazem, które eksplodują, zadając ? obrażeń i pozostawiając chmurę, które zadaje dodatkowe ? obrażeń na sekundę przez ? sekund wrogom, którzy w niej się znajdą.
Indygo - Rzucasz pękiem miniaturowych granatów, które zadają ? obrażeń od ognia w obszarze o średnicy ? metrów.
Obsydianowy - Rzucasz pojedynczym dużym granatem, który zadaje ? obrażeń od ognia i odrzuca wrogów do tyłu.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? nienawiści.
Alabastrowy - Ciskasz granatami, które mają ? szansy na ogłuszenie wrogów na ? sekund.
Koszt: 6 dyscypliny
Wymagany poziom: 8
Naznaczasz wroga. Oznaczony wróg otrzymuje dodatkowe 20% obrażeń przez następne 30 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - ? z dodatkowych obrażeń zadanych celowi jest podzielone na wszystkich wrogów w zasięgu ? metrów.
Indygo - Jeśli cel umrze, efekt rozprzestrzenia się na ? innych celów. Działanie to może wystąpić wielokrotnie.
Obsydianowy - Wyznaczasz na ? sekund na ziemi obszar o średnicy ? metrów. Wrogowie w tym obszarze otrzymują ? dodatkowych obrażeń.
Złoty - Twoje ataki przeciwko wyznaczonemu celowi mają ? szansy na odnowienie ci ? nienawiści. Efekt ten może wystąpić najczęściej raz na każde ? sekund.
Alabastrowy - ? zadanych wyznaczonemu celowi obrażeń leczy napastnika.
Koszt: 25 nienawiści
Wymagany poziom: 9
Wystrzeliwujesz wirujący Czakram, który zadaje 14-20 obrażeń fizycznych wrogom na swojej drodze.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Drugi Czekram podąża za pierwszym niczym lustrzane odbicie. Każdy z nich zadaje ? obrażeń fizycznych.
Indygo - Lot Czakramu zapętla się, przez co ten zadaje ? obrażeń od błyskawic wrogom na swej drodze.
Obsydianowy - Czakram powoli skręca, zadając ? obrażeń od trucizn wrogom na swej drodze.
Złoty - Czakram wylatuje w spirali z danego miejsca, zadając ? obrażeń od tajemnej energii wrogom na swej drodze.
Alabastrowy - Otaczasz się na ? sekund wirującymi Czakramami, które zadają ? obrażeń fizycznych na sekundę pobliskim celom.
Koszt: 20 nienawiści
Wymagany poziom: 11
Wystrzeliwujesz potężny pocisk, który przebija wroga, zadając 220% obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Pocisk przeszywa wszystkich wrogów w linii prostej, zadając ? obrażeń broni.
Indygo - Pociski odrzucają cel do tyłu i ogłuszają go na ? sekund.
Obsydianowy - Wystrzeliwujesz eksplodujący pocisk, który zadaje dodatkowe ? obrażeń broni w czasie ? sekund.
Złoty - Każdy strzał wyzwala wokół ciebie falę uderzeniową, zadając ? obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów.
Alabastrowy - Trafienia krytyczne zadają dodatkowe ? obrażeń broni.
Koszt: ?? dyscypliny
Wymagany poziom: 15
Znikasz za zasłoną dymną, uzyskując tymczasową niewidzialność na 2,0 sekundy.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Tworzysz chmurę gazu, która zadaje ? obrażeń fizycznych na sekundę wrogom w polu działania przez ? sekund.
Indygo - Czas trwania wydłużony do ? sekund.
Obsydianowy - Będąc w ukryciu, odzyskujesz dodatkowo ? nienawiści na sekundę.
Złoty - Koszt aktywacji zmniejszony do ? dyscypliny.
Alabastrowy - Twoja prędkość biegania wzrasta o ? na czas trwania zdolności.
Koszt: ?? nienawiści
Wymagany poziom: 14
Rozkładasz pułapkę, która uzbraja się po ?? sekundach i włącza, kiedy nadciąga wróg. Wybuch zadaje ?? obrażeń na sekundę wszystkim pobliskim wrogom.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Czas zbrojenia się pułapki wydłuzony do ? sekund, ale obrażenia zwiększone do ?.
Indygo - Maksymalna liczba aktywnych na raz pułapek zwiększona do ?.
Obsydianowy - Mocujesz ładunek wybuchowy na wrogim celu zamiast na ziemi. Jeśli wróg umrze w przeciągu ? sekund, pułapka eksploduje, zadając ? obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów.
Złoty - Jedno użycie Kolczastej Pułapki rozkłada jednocześnie wszystkie 3 pułapki, a obrażenia pułapek zostają zwiększone do ? obrażeń.
Alabastrowy - Kiedy pułapka włącza się, wyładowuje błyskawicę, która przeskakuje pomiędzy maksymalnie ? wrogami, zadając ? obrażeń od błyskawic.
Koszt: ?? dyscypliny
Wymagany poziom: 16
Przywołujesz kruczego towarzysza. Twój kruk cyklicznie zadaje wrogom ?? obrażeń.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Przywołujesz pająka zamiast kruka. Ataki pająka dodatkowo spowalniają ruchy wrogów o ? na ? sekund.
Indygo - Przywołujesz dzika zamiast kruka. Ataki dzika trafiają wielu wrogów na raz, każdym uderzeniem zadając ? obrażeń.
Obsydianowy - Przywołujesz potężnego, ale tymczasowego wilczego sprzymierzeńca zamiast stałego kruczego kompana. Wilk walczyć będzie dla ciebie przez ? sekund, zadając wrogom ? obrażeń.
Złoty - Przywołujesz nietoperza zamiast kruka. Nietoperz odnawia ci ? nienawiści na sekundę.
Alabastrowy - Przywołujesz fretki zamiast kruka. Fretki zbierają dla ciebie złoto i zwiększają ilość znajdywanego na potworach złota o ?.
Koszt: ?? nienawiści
Wymagany poziom: 18
Wystrzeliwujesz strzałę nasyconą żywiołami, która zadaje ?? obrażeń broni jako obrażenia od ognia wszystkim celom, które przeszyje.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zamienia strzałę w strzałę mrozu, która eksploduje podmuchem lodu na tył od pierwszego trafionego celu, zadając ? obrażeń broni.
Indygo - Wystrzeliwujesz strzałę błyskawic, która poraża pobliskich wrogów podczas lotu, zadając ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Masz ? szansy na wystrzelenie czaszki, która wywoła strach u trafionych wrogów na ? sekund.
Złoty - Wystrzeliwujesz macki, które zadają ? obrażeń broni i wysysają dla ciebie ? obrażeń broni jako życie.
Alabastrowy - Wystrzeliwujesz olbrzymie bełty błyskawic, które ogłuszają wrogów na ? sekund przy trafieniu krytycznym.
Koszt: ?? dyscypliny
Wymagany poziom: 19
Zanużasz się w mocy cieni, by przyspieszyć prędkość ataku o ??.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Kiedy Moc Cieni jest aktywna, odzyskujesz ? nienawiści na sekundę.
Indygo - Kiedy Moc Cieni jest aktywna, twoja prędkość ruchu zwiększa się o ?.
Obsydianowy - Kiedy Moc Cieni jest aktywna, twoja szansa na unik przed nadciągającymi atakami zwiększa się o ?.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? dyscypliny.
Alabastrowy - Kiedy Moc Cieni jest aktywna, odzyskujesz ? zadawanych obrażeń jako życie.
Koszt: ?? nienawiści
Wymagany poziom: 30
Wystrzeliwujesz liczną salwę strzał, zadając 110% obrażeń broni wszystkim wrogom w obszarze.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zwiększone do ? obrażeń broni.
Indygo - Wystrzeliwując strzały, wyładowujesz energię elektryczną, która zadaje wszystkim pobliskim wrogom ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Każde użycie wystrzeliwuje również ? rakiet w pobliskich wrogów, zadając im po ? obrażeń broni.
Złoty - Koszt obniżony do ? nienawiści.
Alabastrowy - Każdy trafiony wróg przywraca ? dyscypliny. Każde użycie może odnowić w ten sposób maksymalnie ? dyscypliny.
Koszt: 10 dyscypliny
Wymagany poziom: 22
Umieszczasz na ziemi wieżyczkę na 10 sekund. Wieżyczka strzela w pobliskich wrogów, zadając 40% obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zaczepiasz pomiędzy sobą a wartownikiem kolczasty pęto, które zadaje ? obrażeń broni na sekundę każdemu wrogowi, którego dotknie.
Indygo - Czas trwania wieżyczki wydłużony do ? sekund.
Obsydianowy - Wieżyczka wystrzeliwuje dodatkowo samonaprowadzające pociski co ? sekund, które trafiają losowych pobliskich wrogów, zadając ? obrażeń broni.
Złoty - Leczy pobslich sprzymierzeńców za ? ich maksymalnego Życia na sekundę.
Alabastrowy - Wieżyczka dodatkowo wytwarza osłonę, która obniża otrzymywane przez sprzymierzeńców obrażenia o ?.
Koszt: 35 nienawiści
Wymagany poziom: 23
Wystrzeliwujesz granat kasetowy, który eksploduje za 120% obrażeń broni i uwalnia serię dodatkowych miniaturowych bomb, które wybuchają, zadając po 40% obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia od eksplozji w momencie zderzenia z celem zwiększone o ?.
Indygo - Strzała zamiast uwalniać granaty, wystrzeliwujesz do ? rakiet w pobliskich wrogów, zadając ? obrażeń broni każdą z nich.
Obsydianowy - Wystrzeliwujesz strzałę w powietrze, tak że seria bomba spada w prostej linii na ziemię. Bomby eksplodują, zadając po ? obrażeń.
Złoty - Zamiast uwalniać granaty, strzała uwalnia energię cieni, która zadaje ? obrażeń broni pobliskim wrogom. Otrzymujesz ? zadanych obrażeń jako życie.
Alabastrowy - Granaty mają ? szansy na ogłuszenie trafionych wrogów na ? sekund.
Koszt: ?? nienawiści
Wymagany poziom: 24
Szybko wystrzeliwujesz serię strzał, każda z których zadaje ?? obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Wystrzeliwujesz granaty zamiast strzał, zadając wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów ? obrażeń broni.
Indygo - Pociski mają dodatkowe ? szansy na przyszycie wrogów.
Obsydianowy - Podczas korzystania z Szybkiego Ognia, wystrzeliwujesz co sekundę ? samonaprowadzających się pocisków, które zadają po ? obrażeń broni pobliskim celom.
Złoty - Po strzelaniu przez ? sekund, obrażenia od strzał zwiększają się, by zadawać maksymalnie ? obrażeń broni jako obrażenia od ognia.
Alabastrowy - Spowalnia ruchy trafionych celów o ? na ? sekund.
Czas odnowy: 120 sekund
Wymagany poziom: 25
Natychmiastowo odzyskujesz całą Dyscyplinę.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Czas odnowy usunięty. Umiejętność kosztuje teraz ? dyscypliny, ale odnawia całą Nienawiść zamiast Dyscyplinę.
Indygo - Aktywacja zwiększa maksymalną Dyscypliną o ? na ? sekund.
Obsydianowy - Zamiast natychmiastowo odnawiać Dyscyplinę, powoli odzyskujesz ? dyscypliny w czasie ? sekund.
Złoty - Dodatkowo odnawia ? maksymalnego Życia.
Alabastrowy - Istnieje ? szansy, że czas odnowy nie włączy się przy aktywacji.
Koszt: 20 nienawiści na sekundę
Wymagany poziom: 27
Atakujesz losowych pobliskich wrogów z prędkością 3 strzałów na sekundę, poruszając się z prędkością 55% swojej podstawowej prędkości poruszania się. Każdy strzał zadaje 60% obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zamiast strzelać, rzucasz odbijającymi się granaty, zadając nimi ? obrażeń broni wrogom w zasięgu ? metrów.
Indygo - Prędkość strzelania zwiększona o ? strzał na sekundę.
Obsydianowy - Poza wykonywaniem ostrzału, odpalasz samonaprowadzające rakiety, które zadają ? obrażeń broni.
Złoty - Prędkośc ruchu podczas ostrzału zwiększona do ? podstawowej prędkości poruszania się.
Alabastrowy - Zamiast strzelać, rzucasz nożami, które zadają o ? więcej obrażeń broni przy trafieniu krytycznym.
Koszt: ?? nienawiści
Wymagany poziom: 29
Wystrzeliwujesz ogromną salwę strzał wokół siebie. Strzały lecą z nieba po ?? sekundach, zadając średnio ?? obrażeń na sekundę.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Przywołujesz ? Bestii Cienia, które zrzucają bomby na pobliskich wrogów, zadając po ? obrażeń broni.
Indygo - Wystrzeliwujesz potężną serię samonaprowadzających się strzał, które zasypują wrogów przez następne ? sekund, zadając ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Przywołujesz Bestię Cienia, która pikuje z nieba w wyznaczony obszar, zadając ? obrażeń broni i ogłuszając wrogów na ? sekund.
Złoty - Przywołujesz falę ? Bestii Cienia, by przecinały obszar i odrzucały wrogów do tyłu, zadając ? obrażeń broni.
Alabastrowy -
Umiejętności pasywne
Działanie bierne
Wymagany poziom: 10
Dopóki nie otrzymałeś/-aś obrażeń przez ostatnie 5 sekund, dopóty odzyskujesz 2% maksymalnego Życia na sekundę.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 10
Co każde 10 sekund twój następny atak unieruchomi cel na 3 sekundy.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 12
Odzyskujesz 10 nienawiści i 1 dyscypliny ilekroć uleczy cię kula zdrowia.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 13
Dopóki nie ma w zasięgu 10 metrów wrogów, wszystkie obrażenia są zwiększone o 10%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 15
Obrażenia przeciwko spowolnionym wrogom zwiększone o 20%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 17
Obrażenia podstawowych ataków zwiększone o 100%. Twoje podstawowe ataki odnawiają 15 nienawiści.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 19
Dopóki masz pełną Nienawiść, prędkość ruchy zwiększona o 10%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 20
Otrzymujesz premię w zależności od używanej broni:
Łuk: 10% do obrażeń
Kusze: 100% do obrażeń krytycznych
Kusze ręczne: 5% do szansy na trafienie krytyczne
Działanie bierne
Wymagany poziom: 22
Koszt dyscypliny wszystkich umiejętności obniżony o 20%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 24
Czas trwania Kolczatki, Znamienia Śmierci, Kolczastej Pułapki i Wartownika wydłużony o 100%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 26
Koszta nienawiści Granatów i Strzały Kasetowej zmniejszone o 15. Umierając wyrzucasz ogromny granat, który przy eksplozji zadaje 91-137 obrażeń.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 28
Otrzymujesz 3% szansy na trafienie krytyczne co sekundę. Premia ta jest anulowana ilekroć pomyślnie zadasz trafienie krytyczne.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 30
Obrażenia od rakiet zwiększone o 100%.
autor: sinned