Start > Podstawy > Umiejętności > Barbarzyńca
Kalkulator umiejętnoci: tutaj. O korzystaniu z umiejętnoci: tutaj. O Barbarzyńcy: tutaj.
Poniższe dane są zgodne z wersją gry: 0.3.0.7318.BETA. Zmienne efektów kamieni runicznych niedostępne.
Aktywne umiejętności - generujące furię
Generuje: 3 furii
Wymagany poziom: 1
Brutalnie uderzasz we wroga, zadając 145% obrażeń broni i masz 20% szansy na odrzucenie wroga do tyłu.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Dodaje ? powtórzeń, każde z których zadaje ? obrażeń broni.
Indygo - Każdy atak zwiększa obrażenia o ? na ? sekund. Ta premia może zwielokrotnić się do ? razy.
Obsydianowy - Każde trafienie ma ? szansy na ogłuszenie celu na ? sekund.
Złoty - Generujesz dodatkowe ? furii każdym atakiem.
Alabastrowy - Tworzysz wstrząs, który zadaje ? obrażeń broni wrogom w linii o długości ? metrów za trafionym wrogiem.
Generuje: 2 furii
Wymagany poziom: 4
Zamachujesz się, zadając 120% obrażeń broni wybranemu celowi i 60% obrażeń broni reszcie trafionych wrogów.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zadawane głównemu celowi zwiększone do ? obrażeń broni, a obrażeniania zadawane pozostałym zwiększone do ? obrażeń broni.
Indygo - Przyciągasz do siebie wrogów z odległości ? metrów przed wykonaniem ciosu.
Obsydianowy - Krytyczne trafienia odrzucają wrogów do tyłu o ? metrów i zadaję ? obrażeń broni tam, gdzie trafieni wylądowali. Wrogowie popychają się do ? razy.
Złoty - Generujesz ? furii za każdego trafionego wroga, maksymalnie do ? furii.
Alabastrowy - Wrogowie zabici tym atakiem mają ? szansy na eksplozję, która zadaje ? obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów.
Generuje: 20 furii
Czas odnowy: 10 sekund
Wymagany poziom: 6
Wykonujesz potężny wyskok, podczas lądowania zadając 40% obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu 8 metrów.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Impet z jakim lądujesz ma ? szansy na ogłuszenie wrogów na ? sekund.
Indygo - Otrzymujesz ? dodatkowego pancerza na ? sekund po lądowaniu.
Obsydianowy - Wyskakujesz w powietrz z tak wielką siłą, że wrogowie w zasięgu ? od wyskoku otrzymują ? obrażeń broni.
Złoty - Ciskasz wrogami w innych wrogów na ? metrów, zadając tym drugim ? obrażeń broni i odrzucając ich do tyłu. Efekt ten powtarza się do ? razy.
Alabastrowy - Wywołujesz wstrząsy w miejscu lądowania, odrzucając wrogów w zasięgu ? metrów w swoją stronę.
Generuje: 20 furii
Czas odnowy: 12 sekund
Wymagany poziom: 8
Trzęsiesz ziemią, zadając 30% obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu 12 metrów i ogłuszając ich na na 3 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zwiększone do ? obrażeń broni.
Indygo - Pole działania zwiększone do ? metrów. Przyciągasz wrogów do siebie przed wykonaniem Tupnięcia.
Obsydianowy - Wrogowie są odrzuceni ? metrów do tyłu i otrzymują ? obrażeń broni tam, gdzie wylądują.
Złoty - Zwiększa generowaną furię do ? furii.
Alabastrowy - Wrogowie w polu działania są spowolnieni na ? sekund po wyjściu z ogłuszenia.
Generuje: 1 furii
Wymagany poziom: 11
Uderzasz za 80% obrażeń broni. Każde uderzenie tym atakiem przyspiesza o 15% atak na 4 sekund. Wściekłość może zwielokrotnić się do 5 razy, aż do o 75% szybszego ataku.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Do premii Wściekłości dołącza premia zwiększająca wszystkie zadawane obrażenia o ?.
Indygo - Każdy cios ma ? szansy na rzut przeszywającym typorem w pobliskiego wroga, by zadać ? obrażeń broni wszystkim wrogom na swej drodze.
Obsydianowy - Pod wpływem Wściekłości twoja prędkość ruchu zwiększona jest o ?.
Złoty - Wściekłość ma szansę na przywołanie błyskawicy z nieba, która ogłusza cel na ? sekund.
Alabastrowy - Zabicie celu Wściekłością leczy cię za ? życia w czasie ? sekund.
Generuje: 50 furii
Czas odnowy: 30 sekund
Wymagany poziom: 14
Wydajesz z siebie przerażający okrzyk, który wzmacnia pancerz twój i twoich sprzymierzeńców w zasięgu 30 metrów o 100% na 60 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Premia do pancerza zwiększona do ?.
Indygo - Okrzyk Wojenny zwiększa również szansę na unik o ?.
Obsydianowy - Zwiększa odporności na wszystkie żywioły o ?.
Złoty - Zwiększa generowaną przy aktywacji furię do ?.
Alabastrowy - Zwiększa maksymalne Życie do ? i regeneruje ? życia na sekundę w czasie działania Okrzyku Wojennego.
Generuje: 20 furii
Czas odnowy: 10 sekund
Wymagany poziom: 16
Szarżujesz przed siebie, odrzucając i zadając 60% obrażeń broni wrogom w docelowym miejscu oraz 30% obrażeń broni wrogom na swej drodze.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Czas odnowy skrócony o ? za każadego trafionego wroga. Ten efekt może skrócić czas odnowy maksymalnie do ? sekund.
Indygo - Generujesz ? furii za każdego wroga trafionego szarżą.
Obsydianowy - Trafienia krytyczne ogłuszają wrogów na ? sekund.
Złoty - Każde trafienie wroga w szarży odnawia ? twojego maksymalnego Życia.
Alabastrowy - Obrażenia zadane w docelowym miejscu zwiększone do ? obrażeń broni.
Generuje: 20 furii
Czas odnowy: 10 sekund
Wymagany poziom: 22
Rzucasz włócznią z maksymalnym zasięgiem 45 metrów, ciągnąc każdy cel na swej drodze z powrotem do ciebie, spowalniając ruchy wrogów o 50% i zadając 45% obrażeń broni.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Przeszywasz do ? wrogów w linii prostej i przeciągasz ich do tyłu.
Indygo - Rzucasz ? włóczniami. Każda przyciągnie do ciebie trafiony cel.
Obsydianowy - Leczysz się za ? zadanych obrażeń.
Złoty - Generowana furia zwiększona do ?.
Alabastrowy - Wrogowie zabici przez ten atak eksplodują, zadając ? obrażeń.
Aktywne umiejętnoci - kosztujące furię
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 1
Wydajesz z siebie drapieżny okrzyk, redukując o 50% obrażenia zadawane przez wrogów w zasięgu 25 metrów na 15 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Zmuszasz wrogów w zasięgu do atakowania cię przez ? sekund.
Indygo - Zasięg okrzyku zwiększony do ? metrów.
Obsydianowy - Wrogowie są wstrząśnięci okrzykiem, co sprawia, że mają ? szansy na natychmiastowe wyrzucenie dodatkowych przedmiotów.
Złoty - Wrogowie w zasięgu okrzeku tracą również ? prędkości ataku.
Alabastrowy - Wrogowie są doszczętnie zdemotywowani. Każdy z nich ma ? szansy na ucieczkę przez ? sekund.
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 2
Przyzywasz naprzód olbrzymi młot, który miażdży wrogów za 180% obrażeń broni i ma 15% szansy na trafienie krytyczne.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Uderzasz w mniejszy obszar za ? obrażeń broni.
Indygo - Uderzenie wywołuje falę wstrząsów, która zadaje ? obrażeń broni wszystkim wrogom przed tobą.
Obsydianowy - Wywołujesz trzęsienie przy uderzeniu, zadając dodatkowe ? obrażeń od broni w czasie ? sekund.
Złoty - Trafienia krytyczna mają ? szansy na sprawienie, że wrogowie wyrzucą dodatkowe przedmioty lub kule zdrowia.
Alabastrowy - Ilekroć zabijesz wroga Młotem Starożytnych, każdy inny pobliski wrogów ma ? szansy na wpadnięcie w ogłuszenie na ? sekund.
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 3
Wpadasz w szał zwiększający o 30% twoje obrażenia i o 4% szansę na krytyczne uderzenie na 30 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Premia do obrażeń zwiększona do ?.
Indygo - Trafienia krytyczne wydłużają czas trwania Szału Bitewnego o ? sekund.
Obsydianowy - Trafienia krytyczne mają ? szansy na sprawienie, że wrogowie wyrzucą dodatkowe przedmioty lub kule zdrowia.
Złoty - Trafienia krytyczne generują ? dodatkowej furii.
Alabastrowy - Trafienia krytyczne wywołują eksplozję krwi, zadając ? obrażeń broni wszystkim pobliskim wrogom.
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 7
Ciskasz bronią w stronę wrogów, zadając 210% obrażeń broni i spowalniając ruchy celu o 50% na 4 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia od rzuconej broni zwiększone do ? obrażeń broni.
Indygo - Rzucasz bronią pod takim kątem, że rykoszetuje, trafiając do ? celów w odległości ? metrów od siebie.
Obsydianowy - Ciskasz młotem, który ma ? szansy na ogłuszenie celu na ? sekund.
Złoty - Wykorzystujesz całą furię na rzut martwym wrogiem, zadając dodatkowe ? obrażeń broni za każdy wydany punkt furii wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów od celu.
Alabastrowy - Celujesz w głowę, sprawiając, że cel jest otumaniony i atakuje innych wrogów przez ? sekund.
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 9
Wykonujesz drapieżne cięcie w wszystkich wrogów w zasięgu 9 metrów, zadając 60% obrażeń broni na sekundę przez 3 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zwiększone do ? obrażeń broni na sekundę przez ? sekund.
Indygo - Zasięg zwiększony. Zadajesz ? obrażeń broni na sekundę przez ? sekund wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów.
Obsydianowy - Czas krwawienia wydłużony do ? sekund.
Złoty - Leczysz się za ? obrażeń zadanych przez Rozdarcie.
Alabastrowy - Wrogowie zabici w czasie krwawienia sprawiają, że wszyscy wrogowie w zasięgu ? metrów zaczynają krwawić za ? obrażeń broni.
Koszt: 30 furii
Wymagany poziom: 19
Uderzasz o podłoże, wywołując falę zniszczenia, która zadaje 215% obrażeń broni wrogom w łuku 45 metrów przed tobą i odrzuca ich do tyłu.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zwiększone do ? obrażeń od broni, a odrzut zwiększony o ?.
Indygo - Ziemia trzęsie się dalej po uderzeniu, zadając ? obrażeń broni wrogom w obszarze działania.
Obsydianowy - Atak ma ? szansy na ogłuszenie wrogów na ? sekund.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? furii.
Alabastrowy - Skupiasz sejsmiczne wstrząsu wzdłuż wąskiej ścieżki, by zadać ? obrażeń broni celom na drodze o długości ? metrów.
Koszt: 20 furii
Wymagany poziom: 24
Poruszasz się o 40% szybciej przez 6 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Premia do prędkości ruchu zwiększona do ? na ? sekund.
Indygo - Szansa na unik podczas sprintu zwiększona do ?.
Obsydianowy - Pozostawiasz na swej drodze szalejące tornada, z których każde zadaje ? obrażeń broni.
Złoty - Zwiększa prędkość ruchu wszystkim sprzymierzeńców w zasięgu ? metrów o ? na ? sekund.
Alabastrowy - Przebijasz się przez wrogów, odrzucając ich do tyłu i zdając ? obrażeń broni,
Koszt: 8 furii na sekundę
Wymagany poziom: 27
Zadajesz wielokrotnie uderzenia wszystkiemu na swej drodze, zadając 44% obrażeń broni co 0,39 sekundy.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Trąba Powietrzna zamienia się w wichurę magmy, która zadaje ? obrażeń broni co ? sekundy.
Indygo - Tworzysz brutalne tornada, które zadają ? obrażeń broni wrogom na swej drodze.
Obsydianowy - Prędkość ruchu Trąby Powietrznej podwyższona o ?.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? furii na sekundę.
Alabastrowy - Trafienia krytyczne odnawiają ? twojego maksymalnego Życia.
Aktywne umiejętnoci - sytuacyjne
Czas odnowy: 60 sekund
Wymagany poziom: 5
Otrzymywane przez ciebie obrażenia są zredukowane o 65% na 5 sekund.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Odbija ? obrażeń przezwyciężonego bólu z powrotem w wroga.
Indygo - Czas trwania wydłużony do ? sekund.
Obsydianowy - Nakładasz premię na pobliskich sprzymierzeńców, zmniejszając otrzymywane obrażenia o ? na ? sekund.
Złoty - Odrzuca wszystkich wrogów w zasięgu ? metrów do tyłu przy aktywacji, zadając ? obrażeń broni, oraz skraca czas odnowy do ? sekund.
Alabastrowy - Kiedy Przezwyciężenie Bólu jest aktywne, leczysz się za ? zadawanych obrażeń.
Ograniczona aktywacja
Wymagany poziom: 12
Zadajesz 150% obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu 8 metrów i odzyskujesz 5% maksymalnego Życia za każdego trafionego wroga.
Zemsta ma 10% szansy na stanie się dostępną na krótki czas ilekroć zostaniesz trafiony atakiem.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Obrażenia zwiększone do ? obrażeń broni.
Indygo - Szansa na udostępnienie Zemsty zwiększona do ? za każdy otrzymany atak.
Obsydianowy - Zemstra odrzuca wrogów na ? metrów do tyłu.
Złoty - Otrzymujesz ? furii ilekroć Zemstra jest użyta. Życie otrzymane z każdego trafienia zwiększone do ?.
Alabastrowy - Po aktywowaniu Zemsty, twoja szansa na trafienie krytyczne wzrasta o ? na ? sekund.
Ograniczona aktywacja
Wymagany poziom: 18
Wykorzystujesz okazję zadania potężnego ciosu by obezwładnić wrogów, zadając 150% obrażeń broni wszystkim celom w zasięgu 9 metrów.
Obezwładnienie staje się dostępne ilekroć krytycznie trafisz wroga.
Koszt: 75 furii
Czas odnowy: 120 sekund
Wymagany poziom: 21
Gwałtownie trzęsiesz ziemią, zadając 240% obrażeń broni, po czym dodatkowe 150% obrażeń broni przez 8 sekund, wszystkim wrogom w zasięgu 15 metrów.
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Wstrząsy wtórne odrzucają wrogów do tyłu i zadają ? obrażeń broni.
Indygo - Wstrząsy wtórne podążają za tobą i zadają ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Ziemia pokrywa się lodem, przekształcając obrażenia na obrażenia od zimna i spowalniając ruchy wrogów o ?.
Złoty - Koszt zmniejszony do ? furii. Czas odnowy skrócony do ? sekund.
Alabastrowy - Wywołujesz wstrząsy wtórne do ? metrów przed sobą, zadając nimi ? obrażeń broni.
Koszt: 75 furii
Czas odnowy: 120 sekund
Wymagany poziom: 25
Przyzywasz trzech starożytnych Barbarzyńców: Talika, Korlika oraz Madawka, którzy zadając 100% obrażeń broni i walczą przez 15 sekund.
Talic dzierży miecz oraz tarczę i wykonuje Trąbę Powietrzną.
Korlic dzierży masywną glewię i wykonuje Zamachnięcie
Madawc dzierży dwa topory i wykonuje Rzut Bronią.
Koszt: 75 furii
Czas odnowy: 120 sekund
Wymagany poziom: 29
Wpadasz w zaciekłą furię, zwiększając wiele atrybutów na 15 sekund.
Krytyczne trafienie: o 10%
Prędkość ataku: o 40%
Szansa na unik: o 20%
Prędkośc ruchu: o 20%
Efekty kamieni runicznych
Szkarłatny - Gniew Berserkera zwiększa również obrażenia o ?.
Indygo - Aktywacja Gniewu Berskerka odrzuca wszystkich pobliskich wrogów do tyłu, zadając im ? obrażeń broni.
Obsydianowy - Premia do szansy na unik zwiększona do ?.
Złoty - Każde ? punktów furii zdobytych w czasie trwania Gniewu Berskera Gniewu Berskera przedłuża go o ? sekundę.
Alabastrowy - Zabicie wroga w czasie trwania Gniewu Berskera sprawia, że ten eksploduje, zadając ? obrażeń broni wszystkim wrogom w zasięgu ? metrów.
Pasywne umiejętności
Działanie bierne
Wymagany poziom: 10
Odzyskujesz jako życie 10% zadawanych obrażeń.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 10
O 25% większa szansa na znalezienie kul zdrowia. Kule zdrowia odnawiają ci o 100% więcej życia.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 12
Szansa na trafienie krytyczne zwiększona o 5%. Obrażenia trafień krytycznych zwiększone o 50%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 13
Otrzymujesz odpowiednią premię w zależności od tego jaką broń dzierżysz jako główną:
Miecze/Sztylety: o 10% większe obrażenia
Buławy/Topory: o 10% wyższa szansa na trafienie krytyczne
Broń drzewcowa/Włócznie: o 10% szybszy atak
Potężne bronie: o 1 więcej furii na cios
Działanie bierne
Wymagany poziom: 15
Czas trwania twoich okrzyków zostaje podwojony. Będąc pod wpływem Okrzyku Wojennego lub Szału Bitewnego, regenerujesz się z prędkością 20% maksymalnego Życia na minutę.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 17
Zadajesz o 20% więcej obrażeń ilekroć masz pełną Furię.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 19
Zwiększa generowaną furię o 10% i maksymalną wartość Furii o 20.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 20
Obniża wszystkie niefizyczne obrażenia o 20%. Ilekroć otrzymujesz obrażenia od ataku z dystansu lub od żywiołów, generujesz 3 furii.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 22
Pancerz wzmocniony o 100%. Odbijane obrażenia zwiększone o 100%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 23
Obrażenia Starożytnej Włóczni i Rzutu Bronią zwiększone o 100%. Ponadto, zabicie wroga przez Starożytną Włócznię automatycznie odnawia tę zdolność, a zabicie wroga Rzutem Bronią odnawia 20 furii.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 25
Kiedy masz mniej niż 20% Życia zdolność nie kosztują furii, a otrzymywane obrażenia są obniżone o 50%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 26
Dopóki w zasięgu 8 metrów znajduje się co najmniej 5 wrogów, wszystkie twoje obrażenia są zwiększone o 30%.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 28
Czas trwania efektów ograniczających kontrolę postaci jest skrócony o 20%. Ponadto, ilekroć jesteś pod wpływem ogłuszenia, strachu lub uroku, odzyskujesz 20% maksymalnego Życia.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 30
Czas odnowy Trzęsienia Ziemi, Wezwania Starożytnych oraz Gniewu Berserkera jest skrócony o 30 sekund.
Działanie bierne
Wymagany poziom: 30
Twoja furia nie spada. Zamiast tego, zyskujesz 1 furii co 5 sekund.
autor: sinned