Forum Diablo 3
Maj 12, 2012, 08:21:12 *

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum utworzone. Zapraszamy do rejestrowania się!
Szukanie zaawansowane  
Strony: [1] 2
Drukuj
Autor Wątek: Jay Wilson o poziomie trudności, patchach i wyrzuconych pomysłach  (Przeczytany 2116 razy)
Art
Redaktor
Naznaczony
*****

Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 929


Psy szczekają, karawana jedzie dalej !


« : Maj 08, 2012, 01:16:59 »

Premiera Diablo 3 coraz bliżej a zainteresowanie grą rośnie z każdym dniem. Wielu pracowników Blizzard udziela wywiadów i dzieli się przemyśleniami dotyczącymi produkcji Diablo. Jednym z najczęściej przepytywanych jest Jay Wilson, który popełnił ostatnio kilka ciekawych rozmów.


Na początek serwis gameplanet.co zadał głównodowodzącemu projektem Diablo 3 kilka ciekawych pytań. Oto przemyślenia Jay Wilsona dotyczące wielu spraw związanych z Diablo.


Wnioski po becie.
Jednym z wniosków wyciągniętych podczas trwania beta testów było przekonanie o konieczności zwiększenia poziomu trudności, co też uczyniono. Oprócz tego przetestowano różne konfiguracje sprzętowe i całą infrastrukturę.



    źródło


Co określa poziom trudności.
Jeżeli zastanawialiście się co określa poziom trudności oto odpowiedź. W przypadku postaci jest to odblokowanie różnych umiejętności na odpowiednich poziomach oraz dostosowanie do tego określonych przedmiotów. Jeżeli chodzi o potwory, kwestia rozbija się o implementację różnych typów przeciwników, od takich którzy zadają duże obrażenia, przez ataki obszarowe aż do wrogów którzy przywołują inne sługusy. Na poziom trudności wpływa odpowiednia mieszanka tych dwóch czynników.


Pierwsze zmiany po premierze.
Pierwszą zmianą po premierze będzie zbalansowanie niektórych elementów.
Następnie łatka Pvp i kolejne ewentualne zmiany.
Pomiędzy tym wszystkim, drobne patche poprawiające błędy.
Pojawiają się już pierwsze rozmowy dotyczące dodatku do gry.

Diablo 3 okaże się dla nas sukcesem gdy społeczność skupiona wokół nowej części osiągnie poziom tej która stworzyła się wokół Diablo 2.


Wyrzucone pomysły.
Mistyk powróci jeżeli znajdziemy dla niego odpowiednie zastosowanie w grze.
Do takich możemy zaliczyć Iluzjonistę jako kolejną klasę postaci.
Łowca Demonów przybrał początkowo ideę „Ranger” ale ten ostatecznie został przekształcony w pomocnika do wynajęcia „Scoundrel”.



Konsole i Battle.net
Wiele osób twierdzi, że Blizzard starając się wydać Diablo 3 na konsole, chce wycofać się z rynku gier PC. Jest to całkowita nieprawda.

Battle.net ma tworzyć coś na kształt sieci społecznościowej ale obecnie nie jest na pożądanym poziomie. Czat i wyświetlanie przedmiotów nadal są największym zmartwieniem.
Zapisane
t_dell
Monarcha
***

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: SevenWinds#2924
Wiadomości: 342


#grotesque.


« Odpowiedz #1 : Maj 08, 2012, 02:57:23 »

Do takich możemy zaliczyć Iluzjonistę jako kolejną klasę postaci.

ciekawe...
Zapisane

‎"#a king has his reign, and then he dies. it's inevitable."
Infernal
Bohater
**

Ostrzeżenia: 2
BattleTag: Infernal#2657
Wiadomości: 129


Ostrzeżenia: 7


« Odpowiedz #2 : Maj 08, 2012, 07:36:59 »

Cytuj
Czat i wyświetlanie przedmiotów nadal są największym zmartwieniem.

Nie rozumiem tego stwierdzenia.
Zapisane

http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI - to boli gdy teraz patrzę po 6 latach na Diablo 3 ...  :'(
UWAGA! Kolekcjonuję ostrzeżenia!
Serek
Najemnik


Ostrzeżenia: 0
BattleTag: LordAnal#1814
Wiadomości: 47



WWW
« Odpowiedz #3 : Maj 08, 2012, 07:48:14 »

szkoda że mistyk odszedł do lamusa :/
Zapisane

Noc z 14.05.2012r na 15.05.2012r spędzam w złotych tarasach Uśmiech
Nightghost
Bohater
**

Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 184


From the shadows i come.


« Odpowiedz #4 : Maj 08, 2012, 08:09:11 »

Wnioski po becie.
Jednym z wniosków wyciągniętych podczas trwania beta testów było przekonanie o konieczności zwiększenia poziomu trudności, co też uczyniono.
mozesz zacytowac zdanie w ktorym on to przyznal. (ze zwiekszyli poziom)
bo ja tam widze mniej wiecej tylko "dowiedzielismy sie ze jest za latwo, z wielu zrodel, przyznalismy im racje, zdecydowanie sie tego dowiedzielismy" ale nic o tym ze cos z tym zrobili
Zapisane

KarolKotowicz
Monarcha
***

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: KotNaKacu#1280
Wiadomości: 314



« Odpowiedz #5 : Maj 08, 2012, 08:22:30 »

Przecież w kolejnych patchach były spostrzeżenia testerów, że jest coraz trudniej. Z patcha na patch były może to niezbyt wielkie zmiany, ale jakbyś porównał początek do ostatniego patch to byś na pewno spostrzegł zmiany poziomu trudności.
Zapisane

Zadeklarowany miłośnik kotów smiley.gif Stan posiadania 5 sztuk.
"I jak chcecie, żeby ludzie wam czynili, czyńcie im tak samo" Łukasza 6:31
KERMIz
Najemnik


Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 33


« Odpowiedz #6 : Maj 08, 2012, 08:30:26 »

"Do takich możemy zaliczyć Iluzjonistę jako kolejną klasę postaci."

Jak należy rozumieć powyższe? Czy tak, że na początku planowali za kolejną klasę zrobić iluzjonistę, ale z tego zrezygnowali i na pewno już takiego nie będzie czy może bardziej, że odłożyli iluzjonistę na póżniej i może do niego wrócą tak jak do mistyka?

Info odnośnie szelmy jest bardzo ciekawe, zastanawiam się czy nie wolałbym go ujrzeć zamiast DH.
Zapisane
nk4you
Monarcha
***

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: nk4you#2736
Wiadomości: 414



« Odpowiedz #7 : Maj 08, 2012, 08:32:19 »

Dokładnie jak byś testował bete na bieżąco to byś wiedział że wprowadzali co kolejną łatkę coraz większy poziom mobów... A co do iluzjonisty to była by ciekawa klasa. Ale myślę że to jedna z 2 klas w dodatku. Pewnie są one dopiero planowane także wszystko może się zmienić
Zapisane

HP Pavilion dv7
Nightghost
Bohater
**

Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 184


From the shadows i come.


« Odpowiedz #8 : Maj 08, 2012, 08:40:33 »

rly?
bo testowalem tylko w czasie open weekend i praktycznie wszyscy po nim mowili ze jest za latwo i wlasnie po tym blizz twierdzil te swoje "tak to zaplanowalismy, to ma byc tutorial i jest dokladnie przemyslane" wiec pomyslalem ze wlasnie do tego "za latwe" sie odnosil
Zapisane

nk4you
Monarcha
***

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: nk4you#2736
Wiadomości: 414



« Odpowiedz #9 : Maj 08, 2012, 08:46:30 »

Wiadomo przecież że to tylko była beta i nie pokażą wszystkiego zawartego w grze. Liczmy się z tym również że to poziom normalny i zaczynaliśmy testowanie od najniższego poziomu to wiadome było że będzie łątwo zwłaszcza jak ktoś już miał kontakt z takiego typu grami...
Zapisane

HP Pavilion dv7
Nightghost
Bohater
**

Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 184


From the shadows i come.


« Odpowiedz #10 : Maj 08, 2012, 08:51:47 »

meh. mi tam styka wyjasnienie "to tutorial, po nim nie ma tak latwo" bo ile czasu tam niby spedzimy.

Zapisane

Art
Redaktor
Naznaczony
*****

Ostrzeżenia: 0
Wiadomości: 929


Psy szczekają, karawana jedzie dalej !


« Odpowiedz #11 : Maj 08, 2012, 10:26:44 »

Cytuj
Czat i wyświetlanie przedmiotów nadal są największym zmartwieniem.
Nie rozumiem tego stwierdzenia.

Wygląd i funkcjonalność czatu jest pod ciągłym ostrzałem krytyki fanów - słusznie zresztą. Jay Wilson jest tego świadom i będą starać się to zmienić. Niezadowolony jest również ze sposobu prezentowania przedmiotów innym graczom.


mozesz zacytowac zdanie w ktorym on to przyznal. (ze zwiekszyli poziom)

Zwiększenie poziomu trudności nastąpiło między innymi w patchach #13 i #14. Zwiększono obrażenia oraz ilość życia potworów. Zalecam sprawdzenie listy zmian.


"Do takich możemy zaliczyć Iluzjonistę jako kolejną klasę postaci."
Jak należy rozumieć powyższe?

Jednym z pomysłów na klasę postaci był Iluzjonista. Jednak koncepcja postaci nie spodobała się twórcom i ostatecznie zrezygnowano z tworzenia takiej postaci. Okazała się za bardzo "baśniowa".
Zapisane
Bredziu
Bohater
**

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: etherlord #2755
Wiadomości: 203



« Odpowiedz #12 : Maj 08, 2012, 11:35:42 »

Zagrajcie sobie w Diablo 2 v 1.0, 30% aktu pierwszego (do Krwawej Orlicy? Może jeszcze Tristram), jak dla mnie tam trudno też nie było ^^
Zapisane

Ej chłopaki, możecie powiedzieć w jaką grę ona gra? Bo wygląda świetnie!
http://www.youtube.com/watch?v=UE0PvmVfGR8
thehhow18
Monarcha
***

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: HHigh7#2615
Wiadomości: 251



« Odpowiedz #13 : Maj 08, 2012, 11:55:52 »

na dobrą sprawe to pierwsze trudności grając w D2 napotkałem może dopiero koło misji ze zwojem Infusa
Zapisane

..................................................................................
"Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę" John Paul II
..................................................................................
Logos
Wojownik
*

Ostrzeżenia: 0
BattleTag: Pontus#2699
Wiadomości: 52



« Odpowiedz #14 : Maj 08, 2012, 12:30:47 »

Faktem jest że w D2 potwory były trochę agresywniejsze, pomijając zombie.
Zapisane
Strony: [1] 2
Drukuj
Skocz do:  

 B l a c k - R a i n V.2 by C r i p ~ Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines MySQL | PHP | XHTML | CSS