Start > Archiwum > Nowinki



Archiwum Nowinek


Teraz tak będziemy pozbywali się przedmiotów napisane 29 sierpień, 2010 przez sinned
Doskonałe klejnoty mają być rzadkością, krytyczne uderzenie napisane 25 sierpień, 2010 przez sinned
Rzemiosło nowym hazardem, barwniki są dwukolorowe napisane 22 sierpień, 2010 przez sinned
Nagrody za granie na hardcorze, wysyp informacji na BlizzConie napisane 21 sierpień, 2010 przez sinned
Wywiady: zasób wizarda i monka, brak tp, malowanie zbroi napisane 20 sierpień, 2010 przez sinned
O szponach mnicha i interfejsie napisane 19 sierpień, 2010 przez sinned
System rzemiosła, nowe screenshoty oraz filmiki napisane 18 sierpień, 2010 przez sinned
Szczegóły dotyczące kul życia napisane 15 sierpień, 2010 przez sinned
Diablo 3 również na imprezie w Teksasie napisane 09 sierpień, 2010 przez sinned
Ogłoszenie dotyczące Diablo 3 na Gamescom napisane 06 sierpień, 2010 przez sinned
Koniec z kulami furii, zasób wizarda zmieniony napisane 06 sierpień, 2010 przez sinned
Nowa umiejętność Witch Doctora oraz poziomy trudności napisane 05 sierpień, 2010 przez sinned


Starsze

Rok 2009

Marzec
Luty
Styczeń


Rok 2008

Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Lipiec - Sierpień
Styczeń - Czerwiec


Rok 2007

Styczeń - Grudzień


Rok 2006

Styczeń - Grudzień



Wszelkie znaki towarowe, grafika i nazwy zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych i należą do ich prawowitych właścicieli. Strona ma charakter niekomercyjny.
Materiał chroniony jest prawem autorskim oraz innymi prawami. Fragmenty artykułów mogą być cytowane jedynie za podaniem ich źródła i uprzedzeniu ich autora.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2006-2009 Diablo 3 Poland. Autor layoutu: sinnedSponsorem projektu 2024 jest ExpressGSM firma specjalizująca się w naprawie telefonów komórkowych w Warszawie. Dzięki ich wsparciu finansowemu, projekt ma zapewnione środki na realizację swoich celów, co pozwala na rozwój innowacyjnych rozwiązań i promowanie nowych technologii w branży telekomunikacyjnej. ExpressGSM jest znana z szybkiej i profesjonalnej obsługi swoich klientów..