Start > Podstawy > Zadania



Bez zadań gra byłaby tylko pustą gonitwą za przedmiotami, pełną bezsensownych walk. I chociaż wielu graczom by to specjalnie nie przeszkadzało, to zadania w Diablo 3 służą również nagrodami w postaci przedmiotów i doświadczenia.
Fabuła
Jest w ogromnym stopniu zależna od zadań, one ją opowiadają i zmieniają. Zobacz, jak się prezentuje przed premierą.

Osiągnięcia
To jedne z potencjalnych nagród za wykonanie co ważniejszych zadań czy konkretnej ich liczby. Dowiedz się więcej.

Dyskusja o Diablo 3
Porozmawiaj o grze w dziale ogólnym Diablo 3 na Forum.

Wstęp

Diablo 3 podzielone jest na akty (prawdopodobnie cztery), tak jak prequel. Całkiem możliwe jest również, że graczy czeka replika schematu: 1. akt - trawiaste obszary, 2. akt - pustynia, 3. akt - dżungla.

Dla kontrastu za to, niektóre z wykonywanych zadań będą powtarzalne i losowe. Zadania główne, które popychają fabułę do przodu, dalej będzie można tylko raz wykonać (dla danego poziomu trudności), ale przemierzając różne lokacje gracz natrafi na kilka losowych i mniej angażujących zadanek. Za każdym odwiedzeniem obszaru będą one inne.

Pierwszy akt ma spowijać tajemnica - coś zwłowrogiego nawiedza region Tristram, a nasilenie działań potworów w całym Sanktuarium rodzi niepewność i zamieszanie. Pojawia się również mroczny kult i jego makabryczne obrządki. Gracz najpewniej będzie musiał stawić temu wszystkiemu czoła na drodze wykonywania zadań. Początkującym miastem ma być Nowe Tristram i wygląda na to, że ponownie zwiedzimy Zachodnie Królestwa.

Drugi akt z kolei to część gry, w której napotkamy Pana Kłamstw, Beliala, jednego z demonów, które wypędziły niegdyś Diablo i jego braci do świata Sanktuarium. Cały akt ma być pełen intrygi i podstępu, a zwiedzane przez nas lokacje mają należeć do Pustyni Aranoch.

Motywy dla pozostałych aktów są na razie nieznane, ale w grze ma pojawić się również Azmodan.

Przykłady

Całe piękno pobocznych zadań polega na ich nieznacznej długości i losowości. Mordując potwory w lokacji gracze mogą natknąć się na postać, która skora jest do powierzenia im mniejszego zadania. Może to być ochrona karawany, eskorta ważnej osobistości, znalezienie konkretnego przedmiotu w obszarze lub inna skromna misja.

W demie na BlizzConie 2008 gracz mógł ocalić przed śmiercią żołnierza i pomóc mu dotrzeć do jego oddziału nieco głębiej w lochach. Jeszcze prostszym było zadanie wykonywane dla ducha dziewczynki, płaczącego za zgubioną lalką. Tę można było znaleźć w stosunkowo pobliskiej skrzyni i oddać (martwej) właścicielce.

Demo BlizzConu z 2009 roku pozwalało na uratowanie przywiązanej do stosu dziewczynie, zabicie dla nagrody zbiegłego banity, czy też eskortę łowcy skarbów wgłąb grobowca.

Beta z 2011 roku pozwalała na podróż wraz z Leah do obozowiska wiedźmy Adrii, obronę miasta przed hordą demonów oraz na wyprawę do siedziby króla Leorika celem go zabicia.

autor: sinned

Wszelkie znaki towarowe, grafika i nazwy zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych i należą do ich prawowitych właścicieli. Strona ma charakter niekomercyjny.
Materiał chroniony jest prawem autorskim oraz innymi prawami. Fragmenty artykułów mogą być cytowane jedynie za podaniem ich źródła i uprzedzeniu ich autora.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2006-2012 Diablo 3 Poland. Autor layoutu: sinned.