archy
Moderator
Monarcha

Ostrzeżenia: 0
Nie wiem, nie znam się.
|
 |
« Odpowiedz #15 : Luty 07, 2010, 02:28:02 » |
|
Mhmm, mnie osobiście powaliła na kolana  Wygląda sexy ^^ (oby moja kobieta tego nie czytała:) ). No co Ty d_e_x, właśnie takie powinny być kobiety, a nie skóra i kość. Musi mieć siłę by walczyć
|
|
|
|
|
|
Nie ma odpoczynku dla wytrwałych wojowników! Prowadź nas Panie łagodnie Po zakrętach życia
Prowadź nas Panie łagodnie Prowadź do domu
I proszę o przestrzeń otwartą I anielskie straże...
|
|
|
d_e_x
Wojownik
|
 |
« Odpowiedz #16 : Luty 07, 2010, 05:45:29 » |
|
Na pierwszym zdjęciu wygląda ok, ale na kolejnych dwóch (więcej zbroi) ona jest szersza (grubsza?) + elementy zbroi. Dla mnie to nie wygląda dobrze. archy ja nie preferuję wychudzonych kobiet ale Blizz poszedł za bardzo w drugą stronę 
|
|
|
|
|
|
"Kto staje się potworem zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem"
|
|
|
Art
Bohater

|
 |
« Odpowiedz #17 : Luty 09, 2010, 12:36:21 » |
|
I tak proszę państwa doczekaliśmy się oficjalnej wersji Mniszki. Tadaaam : http://us.blizzard.com/diablo3/_images/artwork/ss95-hires.jpgUważam że jest lepiej niż wcześniej ale nadal jakoś tak.......... bez wyrazu i bez smaku. Oczywiście warto zajrzeć na stronę Blizza gdzie dodano animację i jej widok w wysokiej rozdzielczości. Siup : http://us.blizzard.com/diablo3/characters/monk.xml?rhtml=yNo i taka moja pierwsza uwaga, dlaczego facet Mnich nie ma na sobie żadnych naramienników a blond laska takie wielkie i dziwaczne ? Najlepiej trzeba było ją ubrać w ciężką zbroję płytową albo pożyczyć jakąś od Barbarzynki. Dziwaczne to 
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2010, 12:45:09 wysłane przez Art »
|
|
|
|
|
Mycota
Bohater

|
 |
« Odpowiedz #18 : Luty 09, 2010, 01:14:20 » |
|